معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري آبشار او اسپند بروجن

آبشار او اسپيد در استان چهار محال و بختياري قرار دارد. از آبشار آب سفيد در نوشته ها به صورت‌هاي گوناگوني ياد شده است. از جمله: آب سفيد، آب اسپيد، آب سپيد، توف سفيد، او اسپيد. از بين اين عنوان ها، متداول‌ترين آن ها «آب سفيد» است كه در زبان محلي اين واژه با گويش بختياري به «او اسپيد» معروف شده است. شرايط ويژه، حجم زياد آب و ارتفاع ريزش يكنواخت و صخره اي آبشار او اسپند بروجن ، ويژگي منحصر به فردي را سبب شده تا سپيدي افسون گري را بوجود آورده و بدين گونه لقب آب سفيد را شناسه ي خود مي كند. آبشار آب سفيد سبزكوه به لحاظ صعب العبور بودن جاده ي دسترسي، يكي از بكرترين و ناب ترين آبشارهاي استان و كشور است كه در بخش گندما ن شهرستان بروجن چهار محال و بختياري واقع شده است. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در بروجن در هتل هاي بروجن مانند هتل بام بروجن استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: آبشار او اسپند بروجن، بروجن، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي بروجن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۶:۴۴ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري تالاب دهنو بروجن

تالاب دهنو در استان چهار محال و بختياري در روستاي ده نو قرار دارد. تالاب دهنو در فاصله ۲۰ كيلومتري شمال غربي بروجن و در پاياب حوضه آبخيز دشت هاي فرادنبه و سفيددشت واقع گرديده و به عنوان يكي از ظرفيت هاي ارزشمند گردشگري طبيعي، همواره از اهميت و جايگاه ويژه اي در نزد مردمان شهرها و روستاهاي اطراف برخوردار بوده است.در ناحيۀ بهشت‌آباد تنها يك تالاب عمده بنام تالاب دهنو وجود دارد. سطح جلويي تالاب دهنو بروجن تقريباً خشك شده است. تالاب دهنو بروجن به علت نزديكي به شهرهاي بروجن، گندمان، شهركرد و بلداجي و امكانات دسترسي مي‌تواند از اهميت تفرجگاهي بسيار زيادي برخوردار باشد. محل سراب به دليل قرار گرفتن در زير كوه موقعيت و چشم‌انداز بسيار زيبايي دارد. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در بروجن در هتل بروجن استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: تالاب دهنو بروجن، بروجن، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي بروجن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۶:۱۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري ساختمان قديمي گمرك زاهدان

ساختمان قديمي گمرك مربوط به اواخر دوره قاجاره به عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده. ساختمان قديمي گمرك زاهدان در مجاورت مسير اولين راه آهن كشور قرار داره، كه ميرجاوه رو به شهر زاهدان متصل مي كنه. ساختمان قديمي گمرك زاهدان متشكل از ساختمان هاي اداري و مجموعه اي از انبارهاست كه از جمله بناهاي اوليه شهر محسوب مي شود. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در زاهدان در هتل بزرگ استقلال زاهدان و يا هتل استقلال زاهدان استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: ساختمان قديمي گمرك زاهدان، زاهدان، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي زاهدان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۵:۴۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري موزه زاهدان

در موزه زاهدان آثار متعددي از ويژگي هاي باستان شناسي، مردم شناسي، بوم شناسي محوطه هاي باستاني و نيز آثار كشف شده از شهر سوخته، كوه خواجه، دهانه غلامان، اسپيد بزمان، شهداد كرمان، جيرفت و خراسان جنوبي به نمايش گذاشته است.در موزه زاهدان نمادي از يعقوب ليث صفاري اولين فرماندار ايران بعد از ورود اسلام به نمايش درآمده است كه بسيار جالب و ديدنيه. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در زاهدان در هتل زاهدان و هتل جهانگردي زاهدان استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: موزه زاهدان، زاهدان، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي زاهدان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۵:۲۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري خانه ايوبي زاهدان

خانه ايوبي زاهدان در بافت اوليه شهر زاهدان در خيابان شريعتي قرار گرفته. زمان احداث خانه ايوبي زاهدان ، هم زمان با شكل گيري هسته اوليه شهر است. ساخت خانه ايوبي زاهدان توسط استاد محمدعلي محمودي از معماران يزد براي شخصي به نام آقاي زعيم ابويي يكي از كارمندان دادگستري، بوده است. تا سال ۱۳۴۰ خانه ايوبي زاهدان مورد بهره برداري بوده و بعد از آن وراث استفاده نموده و پس از مدتي نيمه متروك رها شد. در اجرا و ساخت اين منزل از عناصر معماري سنتي، بومي و منطقه اي به خوبي بهره برداري شده. در ساخت خانه ايوبي زاهدان از آجر و خشت خام تواماً استفاده شده اما مصالح غالب مخصوصاً در نما، آجر است. خانه ايوبي زاهدان در حال حاضر مورد مرمت توسط ميراث فرهنگي به نحو بسيار زيبا با آجر و سيم گل و گچ... قرار دارد و پس از آن به عنوان يك مركز فرهنگي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در زاهدان با رزرو هتل زاهدان در هتل هاي زاهدان استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: خانه ايوبي زاهدان، زاهدان، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي زاهدان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۵:۱۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري منطقه حفاظت شده هامون در زابل

منطقه حفاظت شده هامون در زابل شامل دشت هامون، درياچه يا تالاب هامون و رودخانه هيرمند مى‌شود. اهميت منطقه حفاظت شده هامون در زابل بيش‌تر به دليل زيستگاه انواع حيات وحش، امكان پرورش‌ ماهى، وجود انواع پرندگان و تأمين علوفهٔ دام‌ها از نيزارها و استفاده از نى‌ها جهت حصيربافى مى‌باشد. پرندگان و جانوران وحشى اين منطقه عبارت‌اند از: پليكان و فلامينگو، پرندگان مهاجر آبى، تيهو، زنگوله بال، كوركر (باقرقره)، خرگوش، شغال، كفتار، كاراكال، يوزپلنگ، گراز و آهو. مراتع و نيزارهاى اطراف درياچه اغلب اوقات سرسبز و متراكم هستند و زيبايى خيره‌كننده‌اى به اين منطقه مى‌بخشند. اكوسيستم منطقه حفاظت شده هامون در زابل يكى از زيباترين تالاب‌هاى ايرانى است. تالاب بين‌المللي هامون يكي از مهم‌ترين تالاب‌هاي دنيا به شمار مي‌رود كه در منطقه كويري و بياباني شرق كشورمان واقع شده است. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در زابل در هتل هاي زابل استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: منطقه حفاظت شده هامون در زابل، زابل، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي زابل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۴:۳۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري قلعه نو زابل

روستاي قلعه نو زابل جزء دهستان ناروئي از بخش شهركي و ناروئي شهرستان زابل مي باشد. روستاي قلعه نو زابل علاوه بر اين مسير ارتباطي ، از طريق شهر زهك نيز با زابل مرتبط مي باشد .قلعه‌نو تنها روستايي در سيستان و بلوچستان است كه صد در صد معماري منازل آن قديمي و از خشت و گل ساخته شده و با همان سبك ويژگي خود را حفظ كرده است. معماري در سيستان برگرفته از شرايط اقليمي اين منطقه است بطوري كه بيشتر منازل آن از مصالح سنتي شامل آب، گل و خشت ساخته شده و امروزه نيز تنها در ساخت منازل ۴۰ درصد از روستاهاي سيستان اين سبك معماري استفاده مي‌شود. اين در حالي است كه روستاييان قلعه نو در ساخت منازل خود صد درصد اين سبك معماري حفظ كرده‌اند.همانند ساير روستاههاي اين منطقه، جمعيت اين روستا نيز در چند سال اخير دچار نوسانات زيادي بوده و خشكساليهاي اخير از جمعيت آن كاسته، همچنين جوانان روستا نيز گرايش به شهر نشيني پيدا كرده اند . همچنين اين روستا به ماسوله سيستان نيز شهرت دارد .مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در زابل در هتل زابل و يا هتل آرام زابل استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: قلعه نو زابل، زابل، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي زابل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۵۴:۲۶ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري كوه هاي مينياتوري چابهار

كوه هاي مينياتوري چابهار از ديدني هاي حيرت انگيز چابهار به موازات ساحل از منطقه كچو تا نزديكي خليج گواتر كشيده شده ،از پديده هاي مورفولوژي اين ناحيه محسوب مي شود. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در چابهار در هتل چابهار و يا هتل لاله چابهار استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: كوه هاي مينياتوري چابهار، چابهار، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي چابهار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۳۰:۴۷ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري موزه محلي چابهار

ساختمان قديمي فرمانداري چابهار كه از دوران قاجار به جا مانده، اكنون موزه محلي چابهار است. موزه محلي چابهار بر روي سكويي به ارتفاع يك و نيم متر و به وسعت حدود ششصد و پنجاه متر مربع بنا شده است كه داراي سه درب ورودي، مجموعه اتاق ها، راهرو و… ميباشد. بناي موزه محلي چابهار در دو طبقه ساخته شده است كه قسمتي از آن بوسيله سكويي با سقف چوبي و ستون آهني احاطه شده است. علاوه بر اين تابلوهايي مربوط به گياهان دريايي خليج فارس و درياي عمان، پرندگان آبزي و كنار آبزي خليج فارس و درياي عمان، دو كفه اي هاي خليج فارس و درياي عمان، كوسه ماهي هاي خليج فارس و درياي عمان، لاك پشت هاي خليج فارس و درياي عمان، نهنگ هاي خليج فارس و درياي عمان، سپر ماهيان خليج فارس و درياي عمان، سپر ماهيان خليج فارس و درياي عمان در سالن طبقه همكف براي استفاده مراجعين قرار گرفته شده است. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در چابهار با  رزرو هتل چابهار در هتل هاي چابهار استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: موزه محلي چابهار، چابهار، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي چابهار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۹:۵۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري قلعه بيرجند دژي تسخيرناپذير

قلعه بيرجند بر فراز تپه اي طبيعي در خيابان جمهوري اسلامي بيرجند قرار گرفته، نقشه قلعه بيرجند به شكل چهار ضلعي با چهار برج مدور در چهار گوشه و دو برج در دو ضلع غربي و شرقي است. قلعه بيرجند داراي دو در ورودي در اضلاع شمال و غربي است، مساحت آن حـدود دو هزار و 500 مترمربع است. قلعه بيرجند همچون دژي تسخيرناپذير بوده كه در هنگام محاصره، مردم از طريق راهروهاي زيرزميني با مراكزي همچون ارگ كلاه فرنگي و ارگ بهارستان ارتباط داشته‌ اند. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در بيرجند با هتل كوهستان بيرجند در هتل جهانگردي بيرجند استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: قلعه بيرجند، بيرجند، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي بيرجند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۹:۴۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري ارگ كلاه فرنگي بنايي متفاوت از معماري شهري بيرجند

ارگ كلاه فرنگي بيرجند به عنوان دارالحكومه محل حكمراني اميرمعصوم خان بوده كه در اواخردوره زنديه احداث شده است. ارگ كلاه فرنگي بيرجند به طوركلي از نظر فرم معماري با ساير بناهاي شهري متفاوت است. يك حوض در وسط و گنبد با تزئينات مقرنس، رسمي بندي و كاربندي‌هاي زيبا به شكوه ارگ كلاه فرنگي بيرجند افزوده است. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در بيرجند با هتل بيرجند در هتل هاي بيرجند استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: ارگ كلاه فرنگي بيرجند، بيرجند، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي بيرجند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۹:۳۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري چشمه برم لردگان

جوشش چشمه هاي مصفاي برم در مركز شهر لردگان ، گردشگاهي با همين نام را به وجود آورده است چشمه برم لردگان علاوه بر تامين آب كشاورزي ، يكي از سر شاخه هاي كارون به حساب مي آيد و چشم انداز زيبايي را براي شهر لردگان به وجود آورده است . مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در لردگان با هتل هاي لردگان در هتل زاگرس لردگان استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: چشمه برم لردگان، لردگان، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي لردگان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۹:۲۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري سرچشمه كوهرنگ

سر چشمه كوهرنگ با جريان آب بسيار زياد ، از دامنه هاي زردكوه سرچشمه مي گيرد و پس از گذر از پيچ و خم هاي فراوان به درياچه سد كوهرنگ مي ريزد و از تونل اول كوهرنگ وارد زاينده رود مي شود. مناظر بسيار زيباي طبيعي اطراف سرچشمه كوهرنگ و حضور عشاير در منطقه، زيبايي آنرا دوچندان كرده است. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در كوهرنگ با رزرو هتل كوهرنگ و هتل كوهرنگ استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: سرچشمه كوهرنگ كوهرنگ، كوهرنگ، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي كوهرنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۹:۰۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آبشار شيخ علي خان كوهرنگ

آبشار شيخ علي خان كوهرنگ يكي از زيباترين آبشارهاي استان چهارمحال و بختياري مي‌باشد كه در مجاورت روستاي شيخ عليخان شهرستان كوهرنگ و 92 كيلومتري شهركرد (مركز استان) قرار دارد. برودت هوا در شهرستان كوهرنگ سبب شده است كه آبشار شيخ علي خان كوهرنگ در زمستان به مجموعه‌اي از قنديل تبديل شود كه اين امر زيبايي آبشار را دوچندان مي‌نمايد. ارتفاع بسياري از قنديل‌هاي آبشار به بيش از نيم متر و حتي يك متر مي‌رسد. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در كوهرنگ در هتل هاي كوهرنگ و هتل كوهرنگ استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: آبشار شيخ علي خان كوهرنگ، كوهرنگ، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي ايلام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۸:۳۵ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري قلعه اسماعيل خان ايلام

قلعه و استحكامات معروف به اسماعيل خان بر فراز ارتفاعات انبار آب و مشرف به شهر ايلام ساخته شده است. محدوده اي كه اثر بر روي قلعه اسماعيل خان ايلام ايجاد گرديده كاملاً كوهستاني است و از سه جهت صخرهاي و صعب العبور است و فقط جبهه ي جنوب شرقي است كه مسير ارتباطي قلعه بوده است.مصالح بكار رفته در كل بناي قلعه اسماعيل خان ايلام سنگ هاي كوهستاني با استفاده از ملات گچ مي باشد. سنگ ها تقريباً با تراش اندك جور شده و در رديف هاي منظم اما بررسي شواهد سطح محوطه بنا قدمت بيشتري را نشان مي دهد. مسافران و گردشگران گرامي مي توانند پس از گردش در ايلام در هتل هاي ايلام و هتل زاگرس ايلام استراحت و يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: قلعه اسماعيل خان ايلام، ايلام، جاذبه هاي گردشگري، ديدني ها، رزرو هتل، هتل هاي ايلام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۳۹۵ساعت: ۱۲:۲۸:۰۰ توسط:گردشگري موضوع: